AA
Į Klaipėdą pirmą kartą atplaukė naujasis "TT-Line“ linijos keltas "Marco Polo“. Laivas prišvartuotas prie UAB Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) naudojamos 128 krantinės, kur per pastaruosius du mėnesius buvo įrengtas "TT-Line“ keltų aptarnavimui skirtas terminalas.
"Marco Polo“ iš naujojo "TT-Line“ terminalo Klaipėdoje tris kartus per savaitę plauks į Treleborgo uostą Švedijoje. Pirmas išvykimas – sausio 27 d. 4:30 val. ryto. Laivas turi tris denius krovininiam transportui, o viršutiniuose deniuose įrengtos 78 patogios kajutės keleiviams, pramogų ir poilsio erdvės. „Marco Polo“ gali gabenti iki 140 puspriekabių ir 215 keleivių. "TT-Line“ yra naujas KKT partneris.
"Mūsų koncepcija yra keleiviams draugiškas terminalas, kuris taps komfortiškos kelionės "TT-Line“ keltu tąsa. Keleiviams nebereikės laukti įlaipinimo į keltą savo automobiliuose, jie galės pasimėgauti kavos puodeliu šiuolaikiškoje keleivių salėje, o vaikai – pažaisti čia įrengtoje žaidimų aikštelėje.“ – sako "TT-Line“ vadovas Bernhard J. Termühlen.
"Atnaujindami keltų aptarnavimą, mes sugrįžtame prie savo ištakų. 1994 metais pradėjome savo veiklą uoste kaip ro-ro terminalas ir sukaupėme didelę šių krovinių aptarnavimo patirtį, tačiau pastarąjį dešimtmetį neturėjome pastovios keltų linijos ir specializavomės konteinerių bei generalinių krovinių krovoje. Taigi mums ypač malonu, kad mūsų senasis terminalas atgimsta kaip modernus ro-ro krovinių ir keleivių terminalas. Mes daug investavome į terminalo atnaujinimą pagal šiuolaikinius standartus ir esame pasiryžę kartu su "TT-Line“ išvystyti aukštos klasės servisą. Linijos krovinio nukreipimas į pietinę uosto dalį taip pat sumažins krovininio transporto srautus ir taršą miesto centre bei gyvenamuosiuose rajonuose,“ – teigia Klaipėdos konteinerių terminalo vadovas Vaidotas Šileika.
"TT-Line“ yra rinkos lyderis pervežant krovinius ir keleivius tarp Vokietijos ir Švedijos, siūlantis trumpiausių maršrutų tinklą. Keltų linijos jungia šias šalis nuo 1962 m. Septyni šiuolaikiški "TT-Line“ keltai išvyksta iki 18 kartų per dieną, sujungdami pagrindinius Vokietijos uostus Baltijos jūroje Travemiundę ir Rostoką, Svinouščę Lenkijoje ir Klaipėdos uostą su didžiausiu pietų Švedijos transporto mazgu Treleborgo uostu.
Nuo 2015 m. "TT-Line“ laivai atitinka naujausius IMO (Tarptautinė jūrų organizacija) reikalavimus mažinti aplinką teršiančias laivų emisijas. Trys iš septynių linijos keltų naudoja mažai taršų kurą, kuriame sieros kiekis neviršija 0,1 proc. O laivuose "Nils Holgersson“, "Peter Pan“, "Nils Dacke“ ir "Marco Polo“ įdiegtos išmetamųjų dujų valymo nuo sieros junginių technologijos, kurios taip pat ženkliai sumažina ir kietųjų dalelių išmetimą. CO2 išmetimas į aplinką mažinamas didinant laivų korpusų aptakumą ir parenkant ekonomišką greičio režimą. "TTLine“ jau kelis kartus apdovanota už pažangias aplinką tausojančias technologijas.
"Marco Polo“ iš naujojo "TT-Line“ terminalo Klaipėdoje tris kartus per savaitę plauks į Treleborgo uostą Švedijoje. Pirmas išvykimas – sausio 27 d. 4:30 val. ryto. Laivas turi tris denius krovininiam transportui, o viršutiniuose deniuose įrengtos 78 patogios kajutės keleiviams, pramogų ir poilsio erdvės. „Marco Polo“ gali gabenti iki 140 puspriekabių ir 215 keleivių. "TT-Line“ yra naujas KKT partneris.
"Mūsų koncepcija yra keleiviams draugiškas terminalas, kuris taps komfortiškos kelionės "TT-Line“ keltu tąsa. Keleiviams nebereikės laukti įlaipinimo į keltą savo automobiliuose, jie galės pasimėgauti kavos puodeliu šiuolaikiškoje keleivių salėje, o vaikai – pažaisti čia įrengtoje žaidimų aikštelėje.“ – sako "TT-Line“ vadovas Bernhard J. Termühlen.
"Atnaujindami keltų aptarnavimą, mes sugrįžtame prie savo ištakų. 1994 metais pradėjome savo veiklą uoste kaip ro-ro terminalas ir sukaupėme didelę šių krovinių aptarnavimo patirtį, tačiau pastarąjį dešimtmetį neturėjome pastovios keltų linijos ir specializavomės konteinerių bei generalinių krovinių krovoje. Taigi mums ypač malonu, kad mūsų senasis terminalas atgimsta kaip modernus ro-ro krovinių ir keleivių terminalas. Mes daug investavome į terminalo atnaujinimą pagal šiuolaikinius standartus ir esame pasiryžę kartu su "TT-Line“ išvystyti aukštos klasės servisą. Linijos krovinio nukreipimas į pietinę uosto dalį taip pat sumažins krovininio transporto srautus ir taršą miesto centre bei gyvenamuosiuose rajonuose,“ – teigia Klaipėdos konteinerių terminalo vadovas Vaidotas Šileika.
"TT-Line“ yra rinkos lyderis pervežant krovinius ir keleivius tarp Vokietijos ir Švedijos, siūlantis trumpiausių maršrutų tinklą. Keltų linijos jungia šias šalis nuo 1962 m. Septyni šiuolaikiški "TT-Line“ keltai išvyksta iki 18 kartų per dieną, sujungdami pagrindinius Vokietijos uostus Baltijos jūroje Travemiundę ir Rostoką, Svinouščę Lenkijoje ir Klaipėdos uostą su didžiausiu pietų Švedijos transporto mazgu Treleborgo uostu.
Nuo 2015 m. "TT-Line“ laivai atitinka naujausius IMO (Tarptautinė jūrų organizacija) reikalavimus mažinti aplinką teršiančias laivų emisijas. Trys iš septynių linijos keltų naudoja mažai taršų kurą, kuriame sieros kiekis neviršija 0,1 proc. O laivuose "Nils Holgersson“, "Peter Pan“, "Nils Dacke“ ir "Marco Polo“ įdiegtos išmetamųjų dujų valymo nuo sieros junginių technologijos, kurios taip pat ženkliai sumažina ir kietųjų dalelių išmetimą. CO2 išmetimas į aplinką mažinamas didinant laivų korpusų aptakumą ir parenkant ekonomišką greičio režimą. "TTLine“ jau kelis kartus apdovanota už pažangias aplinką tausojančias technologijas.
Į Klaipėdą pirmą kartą keltas atplaukė sausio 24d.