Švelnėjant karantino sąlygoms nuo gegužės 11 dienos Šiaulių bankas atnaujina papildomus klientų aptarnavimo padalinius Klaipėdoje, Palangoje ir Skuode.
Skyriuose klientai gali atlikti visas įprastas finansines operacijas, taip pat konsultuotis dėl pagalbos priemonių, nukentėjus nuo pandemijos.
Į Šiaulių banko skyrius klientai nuo pirmadienio galės atvykti be išankstinės registracijos telefonu, tačiau ribojamas galimas žmonių skaičius patalpoje. Be to, klientai privalo laikytis saugaus atstumo reikalavimų, dėvėti kaukes, respiratorius ar kitas veido apsaugos priemones.
Nors karantino reikalavimai palaipsniui švelnėja, Šiaulių bankas ragina klientus finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu – naudotis el. bankininkyste, grynųjų pinigų operacijas atlikti bankomate, o iškilus klausimams – telefonu susiekti su klientų aptarnavimo centro konsultantais.
Paskelbus karantiną daugumos banko skyrių veikla buvo prevenciškai laikinai sustabdyta, o dabar iš viso klientus aptarnauja 41 iš 60 banko skyrių.
Nuo gegužės 11 d. duris vėl atveria šie banko skyriai:
Danės klientų aptarnavimo skyrius (Liepų g. 8, Klaipėda)
Skuodo klientų aptarnavimo skyrius (Birutės g. 2, Skuodas)
Palangos klientų aptarnavimo skyrius (Ganyklų g. 6, Palanga)