Šiandien, rugpjūčio 6-ąją, į mus kreipęsis keliautojas dalinosi apkartusia patirtimi akistatoje su Klaipėdos miesto autobusų stoties komunikacijos spragomis.
Vyras planavo kelionę maršrutu: Klaipėdos autobusų stotis – Palangos oro uostas. Būdamas atsakingas keleivis, jis autobuso maršruto (nr 100) laiką pasitikrino Klaipėdos keleivinio transporto internetinėje svetainėje. Būtent šioje svetainėje išvykimo laikas iš Klaipėdos autobusų stoties buvo nurodytas 15:30 val.
Atvykęs į Klaipėdos autobusų stotį žmogus šio maršruto nerado nė vienoje stoties švieslentėje. Pasiteiravęs ar šis autobusas atvažiuos, kasos darbuotoja peržvelgusi popierinę tvarkaraščio lentelę pasakė, kad tokio autobuso šiandien nėra. Keleivio teigimu, darbuotojos lentelė buvo pasenusi. Nuėjęs į info langelį, žmogus gavo atsakymą, kad autobusas turėtų būti, bet čia irgi niekas negalėjo garantuoti jo atvykimo.
Remdamasis Klaipėdos keleivinio transporto internetinės svetainės informacija keleivis nuėjo laukti autobuso prie 7 stotelės. Šios stotelės švieslentė buvo išjungta, jokios kitos informacijos apie šios stotelės autobusų grafiką vyriškis nerado.
Galiausiai pastebėjęs į Klaipėdos autobusų stoties aikštelę naujai atvykusį mažos talpos autobusą, žmogus sava iniciatyva užkalbino vairuotoją, kuris tuo metu turėjo savo ilsėjimosi laiką. Vairuotojas patvirtino, kad šis autobusas ir yra tas, kurį keleivis bando susirasti.
100-ojo maršruto autobusas galiausiai privažiavo į 7 stotelę planuotu laiku.
Klaipėdos keleivinio transporto Infrastruktūros skyriaus vadovas Tadas Mėžinys telefonu pakomentavo, kad šio maršruto autobusų grafikas yra nuolat kintantis, informacija keičiasi vos ne kartą per savaitę dėl nuolat atšaukiamų skrydžių, tačiau Klaipėdos autobusų stočiai atnaujinti maršrutų grafikai yra siunčiami operatyviai ir stotis gauna visus pakeitimus laiku. Jei informacija švieslentėse neatitinka, tikriausiai kažkas iš stoties darbuotojų neatliko savo darbo.
Klaipėdos autobusų stoties vadovė Danutė Markevičienė paklausta apie šiandien susidariusią situaciją nieko detaliau pakomentuoti negalėjo. Jos teigimu, septintos stotelės švieslentė neveikė dėl techninio gedimo, o dėl stoties darbuotojų negalėjimo patvirtinti veikiančio maršruto, sakė turinti paklausti darbuotojų ir toliau nebekomentavo.
Visoje šioje situacijoje ramina tik viena, kad keleivis buvo lietuvis. Jei į tokią situaciją būtų pakliuvęs užsienietis, jis ne tik, greičiausiai, nebebūtų kitą kartą sugrįžęs į mūsų miestą, bet ir tikriausiai būtų tęsęs kelionę privačiu taksi. Juk šiuo maršrutu žmonės keliauja į oro uostą ir daugeliui tiesiog sėdėti ir laukti yra per didelė prabanga, oro uoste vėluojančių lėktuvas nelaukia.