Šiandien, gegužės 10 d., Kultūros fabriko kino salėje, VšĮ „Klaipėda ID“ ir Klaipėdos savivaldybės administracija kartu su dizaino agentūra „Critical“ pristatė naująjį Klaipėdos miesto vizualinį identitetą.
Norinčių pirmiesiems pamatyti beveik daugiau nei metus kurtą naująjį miesto logotipą ir išgirsti kūrėjų pasakojimus susirinko beveik pilna salė.
„Mūsų darbas buvo sukurti sistemą, kurią galėtų naudoti kiekvienas, aš manau, kad mums tai pavyko, laikas parodys, kad jis yra vykęs“, – sakė „Klaipėda ID“ rinkodaros projektų vadovas Girmantas Neniškis.
Kaip teigė, „Klaipėda ID“ vadovė Eglė Songailienė, Klaipėda iki šiol neturėjo vizualinio identiteto, be kurio neįsivaizduojama komunikacija, tai kaip pirmas žingsnis bendroje komunikacijoje.
Pati E. Songailienė džiaugėsi rezultatu: „Vertiname ne pagal tai, patinka ar nepatinka, o veikia ar neveikia? Kaip rinkodaros profesionalė galiu pasakyti, kad tai veiks, nematau jokių šansų, kad tai nebūtų įgyvendinta“.
Miesto identitete aktyvuojamas Klaipėdos heraldikoje užkoduotas miesto potencialas.
Pagrindiniu naujojo identiteto akcentu tapo apskritas stilizuoto Klaipėdos herbo pavidalo logotipas.