Valgyk kaip restorane, gamindamas pats namie su šeima – užsienio šalyse populiarią koncepciją Klaipėdoje adaptavo internetinės parduotuvės meskaveza.lt kūrėjai. Jų tikslas, kad pirkėjams nebekiltų amžinas klausimas „O kas šiandien vakarienei?“
Maisto produktų ir receptų pristatymas į namus – tokį nišinį verslo modelį klaipėdiečiams ir priemiesčio gyventojams siūlo išbandyti ilgametę patirtį restoranų veikloje turintys Mantas ir Eglė Klaišiai bei Inga Gembutienė.
Idėja suteikti klaipėdiečiams galimybę valgyti šviežią, restoraninio lygio maistą, pasigamintą namuose, kilo dar praėjusiais metais. Karantinas suteikė postūmį veikti, o Robertas Liorančas iš „Mėsos taško“ pasirūpino, kad aukščiausios kokybės mėsa pasiektų meskaveza.lt pirkėjus.
Greitai ir skaniai
Internetinės parduotuvės kūrėjai sako nepretenduojantys užimti pirkėjų vietos jų namų virtuvėse. Vežančios vakarienes į namus meškos užduotis – atlikti vadinamojo „Sous-Chef de Cuisine“ - virtuvės šefo padėjėjo funkciją.
„Kol jūs ilsitės, dirbate ar pramogaujate pagal karantino leidžiamas galimybes – mes už jus atliekame pagrindinį darbą: atrenkame maisto produktus, juos nuperkame, supakuojame, paruošiame receptus, kaip pasigaminti namie ir viską pristatome iki durų.
15-30 minučių ir gurmaniška vakarienė garuoja ant stalo. Iš mūsų pirkėjų laukiame vieno įvertinimo, kad su meskaveza.lt vakarieniaujama namie greitai ir skaniai. Nereikia ieškoti internete ar kulinarinėse knygose receptų, užsakinėti maisto produktų vienam ar kitam patiekalui iš parduotuvės, kaupti lentynose maisto likučių. Juolab tenkintis išsineštinai kavinėse ruošiamu maistu, kuris į namus atkeliauja vienkartiniuose induose ir neretai – ne pageidaujamo skonio“, - sako projekto sumanytojai.
Kiekvieną savaitę – nauji pasiūlymai
Pirkėjams kiekvieną savaitę siūlomas pasirinktinai 3-5 gurmaniškų vakarienių meniu, patiekalams pagaminti kruopščiai atrenkamas maisto produktų, pagardų kiekis pagal šeimos narių skaičių. Pasiūlymų ras mėsos ir žuvies gerbėjai, vegetarai.
Užsakymai nemokamai pristatomi pirmadieniais Klaipėdos mieste ir 25-iose aplinkinėse gyvenvietėse: pradedant Aukštkiemiais, Ginduliais, Kalote, Jakais ir baigiant Radailiais, Rimkais, Slengiais. Pristatomuose siuntiniuose – visi reikalingi, išskirtinės kokybės ir švieži produktai pasirinktų vakarienių gaminimui, įskaitant prieskonius ar sviesto kubelį, receptai su nuotraukomis.
„Vakarienė, mūsų manymu, – pagrindinis šeimos ritualas emocine prasme. Tarkime, jeigu mama ir tėtis dirba, vaikai – mokosi, pusryčiai įprastai būna greiti, pietūs – kažkur mieste „išsineštinai“, o prie vakarienės stalo šeima susitinka ne tik gardiems potyriams, bet ir ilgiems pokalbiams“, - įsitikinę „Meška veža“ kūrėjai.
Idėja – iš pasaulinės praktikos
Šį mėnesį Klaipėdoje gimusiai internetinei parduotuvei pavadinimą padiktavo pasakose ir tautosakoje gajus posakis apie amžinai „Alkaną mešką“. Verslo modelis adaptuotas, atsižvelgus į pasaulinę praktiką.
„Pavyzdžiui, Vokietijos kompanija „Hello Fresh“ su maisto produktų ir receptų pristatymu pradėjo savo veiklą prieš šešerius metus. O šiais metais įkurtos įmonių grupės paslaugomis skirtingose šalyse naudojosi penki milijonai pirkėjų. Kiti internetinės prekybos gigantai – „Blue Apron“, „Amazon Fresh“, „Instacart“. Galime tai vadinti pasaulinio lygio mada, arba naujos kartos -25-50 metų amžiaus šeimas sukūrusių vartotojų įpročiu“, - sako meskaveza.lt atstovai.