Beveik pusė milijono už „perspektyvinio naujų viešojo transporto rūšių diegimo galimybių studijos, investicijų projekto bei viešojo ir privataus sektorių partnerystes dokumentų paketo parengimą” konsultantams suplojusi Klaipėdos savivaldybė sužinojo, kad nei metro, nei tramvajus uostamiesčiui netinka, o vadinamųjų greitųjų autobusų (BRT) trasa už 152 arba 260 mln. eurų kelionę iš pietinės į šiaurinę dalį Taikos prospekto ašimi sutrumpintų tik pora minučių.
Tad po ilgų diskusijų miesto Tarybos Kolegija penktadienį tik lemiamu pirmininkaujančiojo balsu nusprendė, kad Savivaldybės administracija turėtų kurti priemones, kaip iki 2030 m. gausinti elektrinių autobusų parką.
Pasibaigus posėdžiui paklaustas, ar iš viso reikėjo tokios studijos G. Neniškis pirmiausia akcentavo, kad ji yra buvusios administracijos palikimas.
Pilną straipsnį galite pasiekti čia.