Nuo antradienio, kovo 17 dienos, Klaipėdos mieste viešasis transportas darbą baigs 21 valandą.
Siekiant apriboti kontaktus, nuo antradienio popierinių bilietų autobusų vairuotojai nebepardavinės.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ klientų aptarnavimo centras interesantų nebepriima, jo darbas keliasi į elektroninę erdvę.
Pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus prašytume nuotoliniu būdu.
Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, Klaipėdos viešasis transportas suteiks nemokamu telefonu 8 800 12344; Skirs tam tiek savo žmogiškųjų išteklių, kiek reikės.
Atsiskaityti už momentinį automobilių stovėjimą prašo ne grynaisiais, o naudojantis mobiliosiomis programėlėmis arba bekontate banko kortele.
Nusižengėliams, kuriems buvo suplanuoti protokolų surašymo ar bylu nagrinejimo posėdžiai, posėdžių laikas atidedamas 1 mėnesiui nuo procesiniuose dokumentuose nurodytos datos.
Keleivio elgsenos taisyklės autobuso salone iš esmės tokios pačios kaip ir parduotuvėje ar vaistinėje: visais atvejais privalu laikytis ir atstumo vienas nuo kito, ir čiaudėjimo/kosėjimo etiketo. Esant vietos – atsisėskite. Bet kuriuo atveju, nuo pirmadienio salonuose bus kur kas erdviau: miesto gyvenimui perėjus į naują, mažesnio gyentojų judumo reikalaujantį režimą, dieną reisų nemažiname. Planuojame, kad keleivių šiame etape sumažės dvigubai, taigi tiek pat vienam jų padaugės erdvės.