Istoriniams maršrutams – nauja kokybė

Istoriniams maršrutams – nauja kokybė
AA

Nuo kovo 1 dienos dalyje privežamųjų maršrutų pradės kursuoti naujos, geriausią dabartinį Klaipėdos kokybės standartą atitinkančios transporto priemonės.

Pasibaigus senajai sutarčiai su vežėjais, naujame konkurse kokybės kartelė buvo užkelta gerokai aukščiau. Konkurse nugalėjo ir keleivius veš UAB “Klaipėdos autobusų parkas”.

7, 11A, 11B, 15A, 15B, 20, 29 maršrutuose kursuos naujos standartinėmis miesto spalvomis dažytos žemagrindės transporto priemonės, yra aikštelė vežimėliui. Salone yra vaizdo kameros, kondicionierius, įrengtas wifi ryšys.

Ta proga verta prisiminti šių maršrutų istoriją, nes kaip tik nuo jų prasidėjo ir maršrutinių taksi integracija, ir bendros regioninės Klaipėdos viešojo transporto sistemos kūrimas. Iki 2012-ųjų mieste buvo maršrutinių taksi perteklius, o naujakurių gyvenvietės priemiestyje viešojo transporto paslaugos iš viso neturėjo. Vykdydami miesto Strateginį planą, sudarėme maksimaliai palankias sąlygas buvusiems maršrutinių taksi vežėjams pereiti į priemiestinių maršrutų aptarnavimą.

Laikas parodė, kad tas sprendimas buvo pagrįstas ir tvarus. 2012-ųjų metų mūsų įstaigos ataskaitoje su pasididžiavimu rašėme: “2012-09-03 buvo atidaryti 8 nauji mažos talpos transporto priemonėmis (buvę maršrutiniai taksi) aptarnaujami viešojo transporto maršrutai (…), bendras įstaigos organizuojamų maršrutų tinklas išaugo iki 36 maršrutų, bendras maršrutų ilgis išaugo iki 758 km (2011 metais buvo 544,3 km).”
Šiandien mūsų maršrutų trasų ilgis perkopė 1 000 kilometrų. Tačiau savo vietos sistemoje per eilę metų taip ir nesurado 2B maršrutas. Nuo kovo 2 dienos nutraukiamas jo kursavimas.
Šio tik darbo dienomis kursuojančio mažos talpos autobuso populiarumas tolydžio mažėjo. Esami vienas – du pakankamai apkrauti reisai nebepateisina reguliaraus maršruto išlaikymo. Tiems negausiems Debreceno gatvės, Šilutės plento keleiviams, kuriems buvo patogi ši jungtis su Žvejybos uostu, siūlome alternatyvas su persėdimu.