Komunikacija žiniasklaidoje: kaip patekti į žurnalistų akiratį?

Komunikacija žiniasklaidoje: kaip patekti į žurnalistų akiratį?
Artūras Mankevičius, jau 35 metus dirbantis komunikacijos srityje, mokymų metu pasidalins sukaupta patirtimi ir atsakys į pagrindinius klausimus:
- Kodėl ir kada naudinga atsirasti žiniasklaidoje? Kodėl žurnalistams reikia jūsų?
- Kaip išnaudoti skirtingos žiniasklaidos veiklos principus savo tikslams?
- Susimokėti ar suintriguoti? Komunikacija – tai ne reklama.
- Kas yra naujiena jums ir redaktoriui?
- Kas „veža“ žurnalistus ir redaktorius?
- Naujienos pateikimas žiniasklaidai.
- Kaip jie pateko į žiniasklaidą „už ačiū“?
Artūras Mankevičius žurnalistinę veiklą pradėjo 1986 m., o pirmąjį ryšių su žiniasklaida projektą sukūrė ir įgyvendino 1992 m. Po kelių dešimtmečių darbo įvairiose šalies (Lietuvos TV, ELTA, „Gimtasis kraštas“, „Respublika“, „Verslo žinios“, „Medžiotojas ir meškeriotojas“, „Investuok“) ir užsienio (Italijos ir Vokietijos naujienų agentūros ANSA ir DPA, Japonijos laikraštis „Hokaido Shimbun“ ir kt.) žiniasklaidos priemonėse, prieš 15 m. sukūrė komunikacijos bendrovę RINKOM (RINkodara ir KOMunikacija), kuriai vadovauja ir dabar. Įvairiems tikslams pasiekti komunikacijos projektus yra kūręs bei įgyvendinęs ir vieno žmogaus organizacijai, ir didžiausioms bendrovėms („Telia“, „Iki“). Jis įsitikinęs, kad bet koks organizacijos veiksmas turi duoti naudos, tiesa, nebūtinai finansinės.

!!! MOKYMAI NEMOKAMI, organizuojami Light House, Klaipeda - European Youth Capital 2021 bei Klaipėdos miesto savivaldybės, skirti NVO ir su jaunimu dirbančioms organizacijoms.
Mokymai vyks gyvai, max. dalyvių skaičius - 40 asm.
GALIMYBIŲ PASAS IR REGISTRACIJA BŪTINAhttps://forms.office.com/r/uyrfKzMRRT