BROS

BROS

SOCIETAS (ITALIJA)
DIDŽIOJI SALĖ
1.30

KONCEPCIJA IR REŽISŪRA ROMEO CASTELLUCCI
MUZIKA SCOTT GIBBONS
BENDRADARBIAVIMAS DRAMATURGIJOJE PIERSANDRA DI MATTEO
REŽISIERIAUS ASISTENTAI: SILVANO VOLTOLINA, FILIPPO FERRARESI
DEVIZŲ AUTORĖ CLAUDIA CASTELLUCCI
VYRIAUSIASIS TECHNIKAS EUGENIO RESTA
SCENOS TECHNIKAS ANDREI BENCHEA
ŠVIESOS TECHNIKAS ANDREA SANSON
GARSO TECHNIKAS CLAUDIO TORTORICI
KOSTIUMAI CHIARA VENTURINI
SCENOS SKULPTŪROS IR AUTOMATIKA „PLASTIKART STUDIO“
KOSTIUMŲ KŪRIMAS ATÉLIER GRAZIA BAGNARESI
VERTIMAS (LOTYNŲ KALBA) STEFANO BARTOLINI
GAMYBOS VADOVAS BENEDETTA BRIGLIA
REKLAMA IR PLATINIMAS GILDA BIASINI
PATEIKIMAS IR GASTROLĖS GIULIA COLLA
ORGANIZAVIMAS CATERINA SORANZO
TECHNIKŲ PAGRINDINĖ KOMANDA: CARMEN CASTELLUCCI, FRANCESCA DI SERIO, GIONNI GARDINI
ADMINISTRAVIMAS: MICHELA MEDRI, ELISA BRUNO, SIMONA BARDUCCI
FINANSINĖS KONSULTACIJOS MASSIMILIANO COLI

VAIDINA: VALER DELLAKEZA, LUCA NAVA, SERGIO SCARLATELLA

Ryšys tarp aktoriaus ir žiūrovo stiprėja, kol nebelieka nė menkiausio skirtumo. Spektaklis susilieja su tikruoju gyvenimu. Nebereikia ruošti vaidmenų, reikia juos išbandyti. Improvizacijos nėra, yra tik absoliučios dabarties bedugnė.

Šiame spektaklyje kviečiama dalyvauti didelė nežinomų vyrų grupė. Šie vyrai, pakviesti iš gatvės, yra neabejotini spektaklio protagonistai, nors patys to nežino. Kiekvienas iš jų, norėdamas dalyvauti spektaklyje, turi pasirašyti elgsenos indikacijų sąrašą ir pasižadėti griežtai jo laikytis. Taisyklėse išdėstytos jų, kaip „aktorių“, pareigos. Net ir pasirašę, „aktoriai“ nežino spektaklio detalių.
Likus kelioms minutėms iki spektaklio pradžios, kiekvienam „aktoriui“ įteikiama policijos uniforma ir ausinių įrenginys. Pakilus uždangai, „aktoriai“ turi kruopščiai vykdyti į ausines duodamus nurodymus. Nurodymai – individualūs. Kiekvienas policininkas savuosius sužino spektaklio metu. Kiekvienas veiksmas turi būti atliktas per nurodymo nustatytą laiką. Įsakymų šaltinis lieka už scenos ribų, žiūrovai jo negali pamatyti.