2020 m. gruodžio 15 d. prie „Klaipėdos Smeltės“ konteinerių terminalo krantinių prisišvartavo jūrinis vilkikas ODYS su barža TRD Horizon, atplukdžiusia Ship-to-Shore (STS) tipo kraną, surinktą Konecranes gamykloje Hanko uoste (Suomija). Krano kelionė iki Klaipėdos užtruko 72 valandas, organizatoriams pavyko sėkmingai nutaikyti ramesnio oro atkarpą audringos jūros laikotarpiu. Tai jau penktasis „Klaipėdos Smeltės“ STS tipo kranas, skirtas pakrauti ir iškrauti jūrinius konteinerius į/iš fiderinių bei okeaninių laivų.
Planuojama, kad apie 10 mln. eurų kainuojantis modernus ir sudėtingas įrenginys, kuriuo dirbs „Klaipėdos Smeltės“ mokymo centre paruošti specializuoti kranininkai, sustiprins Klaipėdos pozicijas konkuruojant su kaimyniniais Gdansko, Bremerhafeno, Hamburgo uostais bei padės grąžinti į Lietuvos uostą okeaninius konteinervežius su tranšipmento kroviniu, šiuo metu kraunamu tik epizodiškai. 65 tonų keliamosios galios kranas, vienu metu pakeliantis du pilnus 20-ties pėdų konteinerius, įtvirtins „Klaipėdos Smeltės“ pozicijas lyderių pagal krovos spartą trejetuke tarp 38 pasaulio konteinerių terminalų, kuriuos valdo bendrovės akcininkė – „Terminal Investment Limited“.
Penktojo STS krano įsigijimu užbaigtas pagrindinis „Klaipėdos Smeltės“ plėtros etapas, metinis kompanijos krovos pajėgumas padidintas iki 800.000 konteinerių (apie 1.1 mln. TEU). Kartu su Klaipėdos Valstybinio Jūrų Uosto Direkcijos inicijuota įplaukimo vartų rekonstrukcija tai svarbus signalas konteinerinės laivybos kompanijoms apie Klaipėdos pasiruošimą aptarnauti didžiausius egzistuojančius laivus-konteinervežius, kurių ilgis siekia 400 metrų.