Verslus įkūrę moksleiviai jau nėra retenybė – šiemet daugiau nei 3 tūkst. mokinių dalyvavo „accelerator_x“ praktinio verslumo ugdymo programoje, kurios metu realizavo savo verslo idėjas.
Ši programa – ne verslo simuliatorius, o galimybė sukurti realų verslą: moksleivė Gabija Urnaitė savo hobį siūti pavertė tvarios mados verslu.
Jaunoji verslininkė bendraamžius ragina išdrįsti įgyvendinti savo verslo idėjas, nebijoti iššūkių ir nuolat semtis patirties.
Verslo idėją sufleravo hobis
„Nuo seno perdarinėju savo drabužius, o pasenusius atnaujinu – tai tvaru ir tuo pačiu įdomu senam daiktui suteikti naują gyvenimą. Šis pomėgis mane atvedė į siuvimo profesines studijas Klaipėdos technologijų mokymo centre. Čia įgijusi daugiau praktikos, pagalvojau apie galimybę atnaujinti drabužius ir kitiems žmonėms. Taip, dar mokykloje, gimė mano verslo idėja“, – pasakoja moksleivė Gabija Urnaitė, įkūrusi tvarios mados jaunąją bendrovę „JEDIG“.
Jaunosios bendrovės „JEDIG“ veikla vedina tvarumo vertybių.
Drabužiai ir aksesuarai gaminami galvojant apie jų ilgaamžiškumą, puošiami unikaliais piešiniais. „JEDIG“ klientams taip pat teikia drabužių atnaujinimo arba perdirbimo paslaugą bei rengia jau populiarumo sulaukusius drabužių atnaujinimo mokymus-dirbtuves.
„Lietuvos Junior Achievement“ organizuojamą verslumo ugdymo programą „accelerator_x“ kasmet baigia šimtai moksleivių ir dar mokyklos suole išmoksta nuosekliai kurti ir vystyti verslą. Praeitų metų pavasarį verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ inicijavo šios programos plėtrą ir programoje sudalyvavo rekordinis moksleivių skaičius – beveik 3200 moksleivių, įkūrusių per 800 jaunųjų bendrovių.