PAPILDYMAS
Šį pirmadienį fiksuoti e. sveikatos sistemos sutrikimai yra pašalinti, ir sistema veikia pilnu pajėgumu be trikdžių. Apie tai Sveikatos apsaugos ministeriją (SAM) informavo e. sveikatos priežiūros funkciją atliekanti valstybės įmonė Registrų centras (RC).
Pranešama, kad e. sveikatos sistema sutriko dėl didžiulio duomenų užklausų kiekio iš vienos iš išorinių sistemų, turinčių integraciją su e. sveikata.
E. sveikatos sistema apima šalies sveikatos apsaugos įstaigų informacinių sistemų integraciją ir sklandus jos veikimas priklauso ne tik nuo pačios e. sveikatos sistemos, bet ir nuo plataus e. sveikatos naudotojų tinklo – sveikatos apsaugos įstaigų informacinių sistemų integracijų brandos lygio.
Šiuo metu e. sveikatos sistema aptarnauja daugiau kaip 4 tūkstančius unikalių techninių integracijų. Per valandą yra gaunama užklausų iš daugiau kaip 2 tūkstančių unikalių IP adresų.
Iš viso e. sveikatoje yra sugeneruojama per 10 mln. dokumentų per mėnesį. E. sveikatos duomenų bazės dydis siekia beveik200 terabaitų.
Nuo pirmadienio ryto fiksuojami sutrikimai e. sveikatos sistemoje. Apie tai Sveikatos apsaugos ministeriją (SAM) informavo e. sveikatos priežiūros funkciją atliekanti valstybės įmonė Registrų centras.
Šiuo metu Registrų centro specialistai intensyviai dirba, stengdamiesi atstatyti normalų sistemos darbą. E. sveikatos sistema veikia su trikdžiais, dalis vartotojų negali prie jos prisijungti arba procesas yra itin sulėtėjęs.
Sveikatos apsaugos ministerija ir Registrų centras atsiprašo medikų ir pacientų už sukeltus nepatogumus. Dedamos visos pastangos, kad būtų kuo greičiau pašalinti sutrikimai.
Siekiant, kad nesutriktų gydymo įstaigų darbas ir pacientų priėmimas, ministerija rekomenduoja duomenis apie apsilankymus suvesti į lokalias informacines sistemas, o paskui perkelti į e.sveikatą.