Šiaurietiškos nuotaikos kupinas miestas prie jūros, kuriame gera gyventi ir kurti. Tokią žinutę siunčia Klaipėdos miesto investicijų, verslo plėtros ir talentų pritraukimo agentūros „Klaipėda ID“ naujai pristatytas reklaminis miesto klipas. Kviesdami auditoriją susimąstyti, jo kūrėjai klausia: „Šis miestas ne visiems, bet galbūt tau?“
Daugelis Lietuvos gyventojų Klaipėdą žino kaip puikią vietą atostogoms – gera infrastruktūra, jūra, gražus kraštovaizdis bei miesto teikiami privalumai. Šiuo reklaminiu klipu siekiama parodyti, kad trečias didžiausias Lietuvos miestas – vieta, kurioje taip pat patogu ir gera kurti gyvenimą ar verslą bei investuoti.
„Klaipėda – skandinaviškos, šiaurietiškos kultūros ar nuotaikos turintis miestas, kuriame daug laisvės savo gyvenimo istorijai kurti. Supratome, kad reikalinga nauja kūrybinė idėja, istorija, scenarijus, žinutė, kuri skatintų atkreipti dėmesį į Klaipėdą, ją iš naujo pastebėti, svarstyti apie gyvenimą joje, o gal net pasirinkti“, – sako „Klaipėda ID“ rinkodaros projektų vadovas Mantas Kanišauskas.
Pasak M. Kanišausko, klipas vaizduoja tikrą įprastų žmonių dienos rutiną: „Klipo pagrindiniai herojai – šeima, kurianti bei gyvenanti Klaipėdoje. Vaizdo įraše vaizduojami visi dienos ritualai – rytas, vakaras – bei klaipėdietiška nuotaika, atspindinti gyvenimo grožį mieste. Pramonės ir verslo segmentai amortizuojami čia gyvenančių žmonių portretais, laisvalaikiu ir gyvenimo prie jūros privalumais.“
„Šis miestas ne visiems, bet galbūt jis kaip tik tau“ – taip skamba reklaminio klipo pavadinimas. Anot M. Kanišausko, pavadinimu siekiama tikslinę auditoriją priversti susimąstyti.
„Norėdami užfiksuoti patrauklų Klaipėdos miesto įvaizdį bei atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį ir priversti ją susimąstyti, pateikiame nenuginčijamus gyvenimo Klaipėdoje privalumus su netikėtu klausimu – kad tai yra ne kiekvienam. Ši žinutė „aplenkia“ Klaipėdai dar nepasiruošusius ir pataiko tiesiai į tuos, kurie jau gali įvertinti tinkamą darbo ir gyvenimo balansą, gamtos apsuptį, ramesnį gyvenimo tempą ir kitus Klaipėdos privalumus“, – teigia M. Kanišauskas.
Svarbiausias klipo elementas – Klaipėdą pateikti tokią, kokia ji yra iš tikrųjų. Pasak režisieriaus, kūrybinė grupė siekė parodyti autentišką miestą.
„Pagrindinė mintis, su kuria buvome supažindinti, buvo būtent apie tai, jog norisi pristatyti miestą autentiškai ir negražinti nenugludintų kampų, kurie suteikia miestui privalumą – savo išskirtinį veidą, kuris, kaip dažnai mūsų susitikimuose skambėdavo – galbūt tau, bet ne kiekvienam“, – pasakoja K. Davidavičius.
Žinutę padiktavo miesto privalumai
Vaizdo klipe siekiama išryškinti pagrindinius uostamiesčio privalumus. Pasak M. Kanišausko, Klaipėda turi viską, ko gali reikėti patogiam ir komfortabiliam gyvenimui.
„Daug užsienio kapitalo įmonių, mažesnė konkurencija, didmiesčio privalumai, mobilumas, suteikiantis daugiau erdvės ir laiko sau. Žinoma, Klaipėda yra itin išskirtinė vieta dėl miesto ir gamtos balanso visais metų laikais bei jūros ir kraštovaizdžio. Visa tai padėjo rasti ir išgryninti pagrindinę klipo žinutę“, – pasakoja „Klaipėda ID“ rinkodaros projektų vadovas.
Klipo kūryba buvo patikėta reklamos agentūrai „Wide Wings“. Vaizdo klipo režisierius Klementas Davidavičius teigia, kad jo atmosferą padiktavo pats miestas.
„Atspirties taškas mums buvo skandinaviška estetika, kurios pagrindinės savybės – žmogiškumas bei tikrumas. Klaipėda išsiskiria šalia esančia gaivališka jūra, kuri įsibangavusi kelia audras, o nurimusi švelniai glosto kvapniu brizu. Todėl vienas iš esminių dalykų mums ir buvo rasti paralelių, tiek idėjiškai, tiek montažiškai, galiausiai ir emociškai, tarp jūros ir žmogaus ir atskleisti, koks jų santykis“, – pasakoja režisierius.