Kol augantis nedarbas bei socialinė atskirtis tampa vis opesnėmis šių dienų problemomis, jaunimas iš Lietuvos ir viso pasaulio kviečia išgirsti inovatyviausius sprendimus, skirtus vystyti socialiniam verslui bei mažinti socialinei atskirčiai.
Jau balandžio 22-23 dienomis vyksiantis nuotolinis renginys „Tarptautinis socialinio verslumo konkursas“ kviečia visą idėjų kupiną jaunimą registruoti savo komandą ir pasinaudoti galimybe išvystyti savo verslo idėją iki realaus produkto.
Projekto „Klaipėda – Europos jaunimo sostinė 2021“ lyderystės platforma, kurią įgyvendina Lietuvos verslo kolegija, kartu su tarptautine socialinių inovacijų ir verslo vystymo programa „ChangeMakersOn“ kviečia jaunimą dalintis savo socialinio verslo idėjomis ir pasinaudoti galimybe vystyti bei plėtoti jas toliau, naudojantis projekto mentorių pagalba.
Tarptautinio renginio metu individualiai arba 4 žmonių komandose užsiregistravę dalyviai turės galimybę dalyvauti seminaruose bei dirbtuvėse, susipažinti su socialinio verslo kryptimis, išgirsti geriausių socialinio verslo praktikų pranešimus iš Estijos, Suomijos, Latvijos, Lietuvos bei Rusijos.
„Iš daugiametės patirties organizuojant tokio pobūdžio renginius jaučiu, kad šiandien mes turėtume būti labiausiai atvėrę akis į jaunimą, kadangi jie pirmiausiai galvoja apie kūrybiškas, inovatyvias, socialines misijas turinčias idėjas, o tik po to – apie verslą ir pinigus. Šiandien jaunimas pirmiausiai galvoja apie tai, kaip sukurti laimingesnį gyvenimą sau ir kitiems, padėti silpnesniems. Todėl ir norisi visa savo patirtimi ir žiniomis prisidėti prie šio renginio, kad padėtume jiems jaustis tvirtai tikrinant savo idėjas ir jas vystant“ – įžvalgomis dalinosi renginio organizatorė, „ChangeMakersON“ įkūrėja Simona Šimulytė.
Lyderystės platformos koordinatorė Samanta Štraupaitė teigia, jog šis renginys stiprina regioninio, nacionalinio ir tarptautinio bendradarbiavimo ryšius, skatina solidarumą bei padeda sudaryti galimybes kurti ir augti tvariems socialiniams verslams. „Tikimės, kad konkurso pabaigoje gims realios, naujos socialinio verslo idėjos, kurias jaunimas, kartu su mentorių pagalba galės plėtoti ir toliau“ – priduria S. Štraupaitė.
Renginio metu dalyvių taip pat laukia skatinamieji konkursai, nuotaikingi #ChooseKlaipėda prizai, žinomų šalies žmonių pasirodymai bei kultūrinė programa. Dalyvių skaičius neribotas. Komandos gali dalyvauti su savo idėja arba pasirinkti iš organizatorių siūlomo sąrašo, kuris bus paskelbtas savaitę prieš renginį. Šiuo metu renginio laukia ir jau užsiregistravę yra dalyviai iš Brazilijos, Latvijos, Ukrainos, Turkijos, Estijos bei Lietuvos.
Registracija iki balandžio 14 d. https://forms.gle/MVVK6EUXPFnkv5hp9