Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sulaukia vartotojų pasiteiravimų dėl pinigų už Filipo Kirkorovo koncertą grąžinimo, atsižvelgiant į tai, kad Migracijos departamentas įtraukė šį atlikėją į nepageidaujamų asmenų sąrašą Lietuvoje. Draudimas atlikėjui atvykti į Lietuvą įsigaliojo sausio 19 d.
VVTAT bilietus į koncertą įsigijusiems vartotojams pirmiausia pataria sekti oficialią renginių organizatorių bei bilietų platintojų svetainėje skelbiamą informaciją. Kadangi šiuo atveju nėra nei renginio organizatoriaus, nei vartotojo kaltės, susiklosčius nenumatytoms aplinkybėms ir dėl to neįvykus renginiui, raginame abi šalis būti supratingomis ir ieškoti bendro kompromiso. Nepavykus rasti bendro abiem pusėms tinkamo alternatyvaus sprendimo, vartotojas gali prašyti sugrąžinti už neįvyksiantį renginį sumokėtus pinigus.
Pirmausia vartotojas su konkrečiu reikalavimu turėtų raštu kreiptis į renginio organizatorių (ar bilietų pardavėją, jei renginio organizatoriaus pasitelkė tarpininką). Gavęs vartotojo prašymą, paslaugos teikėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie verslininko atsakymo vartotojui.
Nepavykus išspręsti klausimo geranoriškai, vartotojai turi teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka. Šiuo atveju reikalinga pateikti prašymą, kreipimosi į paslaugos teikėją kopiją, paslaugos teikėjo atsakymo kopiją, bilietų kopijas bei pinigų sumokėjimą už paslaugas patvirtinančio dokumento kopiją el. paštu tarnyba@vvtat.lt arba raštu adresu Vilniaus g. 25, Vilnius. Pavyzdinę prašymo formą rasite: http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431.