Kitą pirmadienį, rugsėjo 26 d., „Regitra“ kviečia į atvirų durų dieną trijuose didžiuosiuose miestuose. Būsimi vairuotojai galės ne tik pasitikrinti savo žinias bandomajame teorijos egzamine, bet ir išbandyti visiškai naujus egzaminų automobilius. Taip pat pabendrauti su egzaminuotojais ir iš jų išgirsti atsakymus į rūpimus klausimus.
Kaip rodo „Regitros“ klientų apklausos rezultatai, net virš 70 proc. būsimų vairuotojų egzamino metu jaučia jaudulį ar įtampą, o tai neretai tampa ir priežastimi, kodėl jo nepavyksta išlaikyti iš pirmo karto. Tad atvirų durų diena siekiama padrąsinti būsimus vairuotojus ir sudaryti jiems galimybę iš anksto susipažinti su būsimo egzamino diena.
„Tikime, kad tas žinojimas prisideda prie jaudulio sumažinimo ir sėkmingų rezultatų pasiekimo, todėl po dviejų metų pertraukos sugrįžtame su atvirų durų dienos renginiu, kurio laikinai buvome atsisakę dėl pandemijos. Šį mėnesį atnaujinome ir egzaminavimui skirtų automobilių parką visiškai naujomis – 37 – transporto priemonėmis. Atvirų durų diena puikus šansas ne tik sėsti prie automobilio vairo ir jį išbandyti, bet ir pabendrauti su mūsų egzaminuotojais“, – sako „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.
Būtina išankstinė registracija
Atvirų durų diena vyks šiuose vairuotojų egzaminavimo centruose: Vilniuje (Lentvario g. 7), Kaune (Raudondvario pl. 234 B) ir Klaipėdoje (Šiaurės pr. 25).
Būtina išankstinė registracija, tad norintieji dalyvauti kviečiami užsiregistruoti iki rugsėjo 23 d. 15 val. Registracijos formą ir dar daugiau informacijos pateikiama ČIA.
Dalyvių prašoma atvykti bent 10 minučių anksčiau iki rezervuoto laiko. Svarbu žinoti ir tai, kad išbandyti egzaminų automobilius galės tie, kurie yra išlaikę teorijos egzaminą „Regitroje“, todėl su savimi reikia turėti tai patvirtinančią pažymą. Kitu atveju automobilio nebus galima vairuoti, tačiau bus galima su juo susipažinti ir apžiūrėti iš arčiau.
Kaip atrodo naujieji automobiliai?
37 naujai įsigyti automobiliai yra šių metų gamybos Peugeot 308. Jų kėbulo tipas toks pat kaip ir kitų egzaminavimui naudojamų automobilių – hečbekai. Iš jų 32 yra su mechaninėmis pavarų dėžėmis. Jų visų degalų rūšis yra benzinas ir jie pakeitė dyzelinius automobilius.
„Parką atnaujiname nuolat, visi lengvieji automobiliai yra ne senesni nei 3 metų. Tokiu būdu klientams norime užtikrinti aukštą egzaminavimo paslaugos lygį. Taip pat visiškai atsisakėme vairavimo egzaminuose naudoti dyzelinius lengvuosius automobilius, taip siekdami prisidėti prie taršos mažinimo. Na, o naujieji automobiliai su automatinėmis pavarų dėžėmis yra iš išorės įkraunami hibridai, dar kitaip vadinami plug-in“, – teigia „Regitros“ atstovas S. Šuminas.
Beje, „Regitros“ automobiliuose jau keletą metų yra naudojamos tam tikros pažangios pagalbos vairuotojui sistemos: Stop&Go, galiniai parkavimo davikliai, eismo juostos palaikymo, susidūrimo prevencijos, pajudėjimo įkalnėje. Šios sistemos būsimam vairuotojui veikia tik kaip papildomos pagalbinės priemonės, todėl egzaminavimo tikslas ir vertinimas išlieka toks pat. Taigi, nepaisant to, kokios sistemos yra naudojamos automobilyje, egzaminuojamasis ir toliau per egzaminą turi naudotis veidrodėliais, žvalgytis bei imtis kitų atsargumo priemonių, padėsiančių įsitikinti, kad jo atliekami manevrai nekelia grėsmės aplinkiniams.
Naujieji automobiliai išsiskiria tuo, kad juose nebėra užvedimo raktelio ir rankinio stabdžio svirties. Vietoje jų yra užvedimo/ užgesinimo ir įjungimo/ išjungimo mygtukai.
Primename, jog prieš prasidedant egzaminui būsimas vairuotojas yra supažindinamas su transporto priemone ir joje naudojamomis pagalbinėmis sistemomis. Jos gali būti išjungiamos, jei to pageidauja egzaminuojamasis. Prieš prasidedant egzaminui būsimas vairuotojas taip pat turi galimybę išbandyti automobilį, pavyzdžiui, pavažiuoti į priekį ir atgal.
Šiuo metu iš viso „Regitra“ turi 91 vairuotojų egzaminavimui skirtą lengvąjį automobilį, iš kurių 13 – su automatinėmis pavarų dėžėmis. Konkretus automobilis ir egzaminuotojas yra parenkami kompiuterinėmis priemonėmis atsitiktinumo principu, taip siekiant užtikrinti kuo didesnį skaidrumą.