Reklama

Dar kartą apie kvapų marketingą. Trumpalaikė tendencija ar stipri komunikacijos medija?

Dar kartą apie kvapų marketingą. Trumpalaikė tendencija ar stipri komunikacijos medija?

Birželio 26 d. 15 val. Kultūros fabrikas kviečia kultūros atstovus, kūrybininkus ir jaunuosius verslus dalyvauti praktiniame verslumo seminare Dar kartą apie kvapų marketingą. Trumpalaikė tendencija ar stipri komunikacijos medija?

Seminarą ves: 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐚 𝐕𝐢𝐠𝐞𝐥𝐲𝐭ė, autorinės parfumerijos prekės ženklų prodiuserė, parfumerijos kultūros edukatorė.

Kvapų marketingo ( angl. k. - aroma marketing, olfactory marketing, scent marketing) galimybės Lietuvos rinkoje aptarinėjamos jau daugiau nei dešimtmetį, bet vis dar vargu ar galėtume parodyti daug sėkmingo ir sektino kvapų marketingo naudojimo pavyzdžių. Olfaktorinis prekių, paslaugų, objektų pozicionavimas ženkliai atsilieka nuo pozicionavimo tekstu ir vaizdu, priskiriant šią ypatingai paveikią vartotojo patirties stimuliavimo priemonę prie nebūtinų.

Pasak vartotojo patirties tyrimų, unikalaus olfaktorinis prekės ženklo identitetas padeda verslui išlaikyti net 84 proc. klientų pakartotiną dėmesį, 70 proc. pagerina kliento patirtį ir suteikia galimybę iki 20 proc. padidinti verslo pajamas.
Prognozuojama, kad netrukus prekės ženklo olfaktorinis logotipas bus tiek pat aktualus, kaip ir vizualinis, o olfaktorinė (uodžiamoji) patirtis inovacijų pagalba sparčiai integruosis į virtualią erdvę.

Šiose praktinėse / patyriminėse dirbtuvėse patyrinėsime plačias ir neišnaudotas aroma pozicionavimo ir vartotojo emocinio lojalumo formavimo galimybes, tinkamai sukonstruoto prekės ženklo olfaktorinio identiteto pagalba.

- Prekės ženklų archetipų sistema pagal Karlą Jungą ir Carol S.Pearson / Margaret Mark ("The Hero  and the Outlaw, 2001 m.). Sena, gera, veikianti!
- Kokiomis kvapų marketingo priemonėmis jau disponuojame Lietuvos rinkoje? Taip pat - ryškūs olfaktorinio identiteto ir aroma marketingo pavyzdžiai Lietuvos ir pasaulio kontekste.
- Kaip identifikuoti ir sukonstruoti prekės ženklo olfaktorinį identitetą, nepakliūnant į destruktyvias subjektyvių interpretacijų ir parfumerijos madų įtakas?
- Praktinė olfaktorinio identiteto išgryninimo sesija, pasitelkiant 12 archetipų prekių ženklams sistemą ir olfaktorines priemones - parfumerines molekules (atskiri kvepalų ingredientai), sintetiniu būdu atkurtus dekonstruotų vyno kvapo puokščių aromatus, konceptualios parfumerijos autorių kūrinius.
- Visi klausimai olfaktorinio raštingumo ir parfumerijos kultūros srityse, į kuriuos kitur neradote atsakymų.