Email marketingas: naujienlaiškių aukso amžius?

Email marketingas: naujienlaiškių aukso amžius?
Nors procesas jau buvo prasidėjęs, pandemija ir karantinas labai stipriai paspartino verslų bei komunikacijos kraustymąsi į skaitmeninę erdvę. Šiandien jau nebegalime kalbėti apie spontanišką, vienadienę komunikaciją ar marketingą online. Kaip email marketingas gali prisidėti prie nuolatinės, ilgalaikės ir automatizuotos digital komunikacijos bei rinkodaros strategijos, papasakos Vilius Nausėda, Omnisend Vyresnysis Pardavimų Vadovas.

 Pagrindinės email marketingo galimybės ir privalumai;
 Gerosios praktikos ir pavyzdžiai;
 Kiek kainuoja email marketingas?
 Kontaktų duombazės: kaip rinkti, saugoti ir jas valyti?
 Ar gali bet kas vykdyti įmonės e-rinkodarą?

„Omnisend“ – Lietuvos startuolis, jau septintus metus vystantis daugiakanalės rinkodaros automatizavimo įrankį, kuris jungia naujienlaiškius, trumpąsias žinutes (SMS) bei pranešimus kompiuterio ekrane (angl. push notifications). „Omnisend“ paslaugomis naudojasi per 70 tūkst. komercijos verslų iš 180 šalių. Šiuo metu mūsų komandą sudaro daugiau nei 180 žmonių, išsibarsčiusių po visą pasaulį.

!!! MOKYMAI NEMOKAMI, organizuojami Light House, Klaipeda - European Youth Capital 2021 bei Klaipėdos miesto savivaldybės, skirti NVO ir su jaunimu dirbančioms organizacijoms.
Mokymai vyks gyvai, max. dalyvių skaičius - 40 asm.
GALIMYBIŲ PASAS IR REGISTRACIJA BŪTINA: https://forms.office.com/r/ahwhjDxsAa