Nuo pirmadienio, balandžio 4 d., Vyriausybės sprendimu, visoje šalyje keičiama apsauginių veido kaukių ir respiratorių dėvėjimo tvarka uždarose patalpose. Šis pasikeitimas palies ir prekybos sektorių bei apsipirkimo vietas, kuriose nuo pirmadienio apsauginių veido kaukių ar respiratorių dėvėjimas tampa rekomendacinio pobūdžio. Šie pasikeitimai nuo pirmadienio įsigalios ir visose „Lidl“ parduotuvėse, kur apsipirkimo metu apsauginių veido kaukių ar respiratorių dėvėjimas tampa rekomenduojamas, o ne privalomas.
„Nuo balandžio 4 d. keičiasi apsauginių veido kaukių ar respiratorių dėvėjimo tvarka uždarose patalpose, kuri galios ir apsiperkant „Lidl“ parduotuvėse. Nuo pirmadienio minėtos apsauginės priemonės nebebus privalomos, tačiau išlieka rekomenduojamos. Šis sprendimas galios tiek parduotuvių pirkėjams, tiek ir personalui. Taip pat prašome visų pirkėjų ir toliau parduotuvėse laikytis kitų koronaviruso prevencijos reikalavimų, kad tiek personalui, tiek ir pirkėjams būtų užtikrinta saugi apsipirkimo aplinka“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.
Prekybos tinklas taip pat primena, jog išlieka ir toliau galioti saugaus apsipirkimo taisyklės. Visose parduotuvėse ir toliau prašoma laikytis saugaus 2 metrų atstumo, dezinfekuoti rankas, šviežių kepinių skyriuje naudoti apsaugines vienkartines pirštines. Visose „Lidl“ parduotuvėse ir toliau bus dezinfekuojami įvairūs parduotuvės paviršiai, išliks saugaus atstumo žymėjimas prie kasų.
Planuojantiems pirkinius ir norintiems išvengti susibūrimų, „Lidl“ primena, jog parduotuvių užimtumą realiuoju laiku galima stebėti „Lidl Plus“ mobilioje lojalumo programėlėje. „Lidl“ parduotuvių užimtumo stebėjimo funkcijos veikimas paremtas specialiais algoritmais, kurie skaičiuoja vidutinį parduotuvės užimtumą. Vartotojams programėlėje yra parodoma, ar parduotuvėje šiuo metu yra daugiau pirkėjų nei įprastai, ar ne. Matydami parduotuvės užimtumo statistiką skirtingomis savaitės dienomis ir valandomis, lankytojai gali vykti apsipirkti tada, kai pirkėjų srautas mažesnis.