Patikslintais duomenimis, Klaipėdos jūrų uostas 2020 m. perkrovė 47,8 mln. tonų krovinių ir ne tik pasiekė geriausią rezultatą per visą uosto istoriją, bet reikšmingai padidino atotrūkį su kaimyniniais uostais bei yra vienas iš nedaugelio Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų, fiksavusių prieaugį.
"Klaipėdos jūrų uostas itin sėkmingai įveikė iššūkių nestokojusius metus. Be abejo, mūsų uosto stiprybė – krovinių diversifikacija, o kitas svarbus veiksnys – ilgalaikis ir nuolatinis investavimas į uosto infrastruktūrą ir į terminalų technologinį vystymą. Tačiau šie puikūs rezultatai rodo, kad privalome žiūrėti toliaregiškai ir kryptingai judėti į priekį, nes atotrūkis nuo kaimynų verčia mąstyti apie dar labiau aštrėsiančią konkurenciją“, – teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Tad, anot A. Latako, uostas turi būti vystomas ir plėtojamas, kad atitiktų besikeičiančios rinkos poreikius, infrastruktūrą būtina orientuoti į uosto pralaidumo ir dar didesnio laivybos saugumo didinimą.
Pernai Klaipėdos uoste net keturiose krovinių kategorijose pasiektas geriausias visų laikų rezultatas – didžiausias augimas fiksuotas trąšų, grūdų, ro-ro, suskystintųjų gamtinių dujų segmentuose.
2020 m. sausio–gruodžio mėn. į Klaipėdos uostą atplaukė 6 453 laivai, tai 4,8 proc. mažiau nei užpernai.