Penki bendraklasiai iš Klaipėdos "Ąžuolyno" gimnazijos kuria mokomojo žaidybinio pobūdžio mobilią programėlę

Penki bendraklasiai iš Klaipėdos "Ąžuolyno" gimnazijos kuria mokomojo žaidybinio pobūdžio mobilią programėlę
AA

Mokomojo žaidybinio pobūdžio mobilioji programėlė „Deuco“ yra skirta moksleivių žinioms plėsti ir gilinti. Tokią inovaciją švietimo srityje pasiūlė būrys Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos atstovų, dalyvavusių SEB banko remiamoje organizacijos „Lietuvos Junior Achievement“ jaunimo verslumo ugdymo programoje „Accelerator X“. Planuojama, kad unikali jaunuolių sukurta programėlė jau rudenį taps prieinama naudotojams.

 

Mobiliąją programėlę „Deuco“ kuria ir tobulina penki bendraklasiai iš Klaipėdos: Benas Kučinskas, Povilas Carevas, Samanta Jakšytė, Austėja Budvytytė ir Kotryna Gliožytė. 

Programėlės tikslas – paskatinti 5–10 klasių moksleivių mokymosi procesą didinant motyvaciją ir dalyvavimą, kartu suteikiant vertingų žinių. Priemonė tai pasiekti – programėlės naudotojams siūlomas žaidimas, kuriame rezultatų pasiekti galima tik gerai besimokant.

„Programėlės turinys padalintas į dvi dalis. Pirmoji – edukacinė, skirta mokytis ir įsiminti visą jaunuoliams aktualią mokomąją medžiagą, pateiktą patraukliu formatu – kaip tekstai, vaizdo įrašai, užduotys. Antroji – žaidybinė, kviečianti jaunuolius, susipažinusius su mokomąja programėlės medžiaga, atsipalaiduoti statant virtualią gyvenvietę. Programėlėje naudojamą virtualią valiutą galima uždirbti mokantis, o išleisti – žaidžiant“, – pasakoja vienas iš verslo idėjos autorių Benas Kučinskas. 

 

Palaikoma nemokamo mokslo idėja

Moksleivio teigimu, tokia programėlė kone idealiai atitinka jaunosios kartos įpročius ir poreikius, todėl yra puiki tradicinio mokymosi alternatyva. B. Kučinskas taip pat įsitikinęs, kad švietimas turėtų būti nemokamas, todėl edukacinės programėlės pagrindinė mokomoji medžiaga bus prieinama be jokio užmokesčio. 

„Uždirbti plėsdami šį verslą ketiname už papildomai programėlėje pateikiamą mokomąją medžiagą – naudotojai galės įsigyti papildomų pamokų. Taip pat pajamų bus gaunama už programėlėje rodomą reklamą. Planuojame ir tolesnę programėlės plėtrą – jei pradėti ketiname orientuodamiesi į matematikos ir fizikos disciplinas, tai vėliau į mokomąjį turinį norėtume įtraukti ir humanitarinių mokslų“, – sako B. Kučinskas.

Pasak vieno iš programos „Accelerator X“ mentorių, SEB banko tvarumo vadovo Audriaus Rutkausko, šiuolaikiniame pasaulyje nuolatinis mokymasis ir tobulinimasis, domėjimasis ir smalsumas yra esminės sėkmingo žmogaus savybės. Tikėtina, kad ateityje vis labiau įsitvirtins mišriojo mokymo modelis, todėl ypatingai svarbu kurti naujus mokymosi būdus, kurie greičiau prisitaikytų prie skaitmeninės plėtros ir sparčiai besikeičiančio pasaulio. Smagu, kad aktyvus jaunimas ieško ir imasi sprendimų, kaip padidinti norą mokytis, įgauti naujų žinių ir vertingų įgūdžių. Edukacijos gerinimas ir plėtra – vienos geriausių investicijų į Lietuvos jaunąją kartą ir tuo pačiu – šalies gerovę.

 

Reklama Ikona, uždaryti