Grįžti
#Sveikata

Trys nemokamos programėlės skirtos valdyti emocijas, stresą ir paniką

Trys nemokamos programėlės skirtos valdyti emocijas, stresą ir paniką
Data
2020-03-25
Autorius
Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras

Trys nemokamos programėlės Jūsų išmaniuosiuose telefonuose gali tapti atokvėpio oazėmis streso kupinose dienose ar akistatoje su panikos atakomis.

Susipažinkite su jomis, kas dar nespėjote:

  • PAGALBA SAU – Mobilios emocinės savipagalbos programėlė Pagalba Sau – inovatyvi universalios psichikos sveikatos problemų prevencijos priemonė, kuri buvo sukurta remiantis tarptautinių organizacijų rekomendacijomis bei mokslinių tyrimų išvadomis. Ši mobilioji aplikacija ne tik padeda stebėti savo būseną, bet ir suteikia informaciją, kur kreiptis ar nukreipti kitą, prireikus pagalbos. Programėlės tikslas: emocinio raštingumo, savipagalbos įgūdžių ir asmenybės atsparumo ugdymas, o auditorija – visa Lietuvos visuomenė, besinaudojanti išmaniaisiais telefonais. Programėlės koncepciją sudaro 5 dalys: emocijų stebėjimo mechanizmas, savipagalbos pratimai, pagalbos linijos, interaktyvus pagalbos žemėlapis bei profesionalų parengta edukacinė medžiaga.
  • ATSIPŪSK – tai dėmesingumo praktikų ir meditacijų rinkinys, kuris tau padės įveikti stresą, sušvelnins nemalonius emocinius išgyvenimus ar net fizinį diskomfortą bei skausmą.
  • RAMU – Pirmoji Lietuvoje nemokama interaktyvi programėlė, skirta žmonėms, patiriantiems panikos atakas. Ji sukurta profesionalių psichologų ir remiasi mokslininkų ir praktikų sukauptomis žiniomis apie panikos atakas. Tuo pačiu tai ir kasdienis pagalbininkas mokantis nurimti, atsipalaiduoti. Čia lavinsite savipagalbos įgūdžius, kurie ilgainiui padės savarankiškai įveikti panikos atakas bei sumažinti nerimą.

Tai profesionalių psichikos sveikatos ekspertų (psichologų, psichiatrų, mokslininkų ir kt.) bendradarbiavimo vaisiai, skirti visuomenės psichikos sveikatos stiprinimui.


Šiomis programėlėmis galėsite:

  • stebėti ir sekti savo emocijas, asmeninius patyrimus (pvz., panikos atakas);
  • išbandyti savipagalbos pratimus (dėmesingumo praktikas, meditacijų rinkinius ir kitus atsipalaidavimo pratimus);
  • rasti naudingos psichoedukacinės informacijos ir daug kt.