Klaipėdos universiteto ir Respublikinė Klaipėdos ligoninės tęsia pacientų labui pradėtą bendrystės kelią ieškodami dialogo ir mokydamiesi iš gerųjų patirčių.
Respublikinė Klaipėdos Ligoninė (RKL) nemažai jų yra sukaupusi organizuojant skubiąją pagalbą ir tobulinant informacines technologijas, be kurių šiuolaikinės ligoninės darbas sunkiai įsivaizduojamas. Būtent šios dvi sritys itin domina atsinaujinančią Klaipėdos universiteto ligoninę (KUL).
„Šiuo metu turime du skubios pagalbos skyrius: vienas yra Jūrininkų, kitas – Klaipėdos filiale. Optimizuosime jų darbą ir kursime vieno Skubios pagalbos skyriaus koncepciją, kurią kolegos jau turi. Norime pasimokyti gerų dalykų ir nedaryti klaidų“ – sakė KUL generalinis direktorius dr. Audrius Šimaitis.
Jis kartu su ligoninės IT tarnybos vadovu Tadu Rekašiumi, projektų vadovu Vaidu Repečka ir KUL filialo „Klaipėdos ligoninė” Priėmimo-skubios pagalbos skyriaus l.e.p. vedėju Mariumi Elliku domėjosi kolegų naudojama informacine sistema, jos funkcionalumu. Specialistus domino ir tokios inovacijos kaip išmani apyrankė, kai nuskenavus QR kodą pacientas identifikuojamas, matomi jam paskirti tyrimai ir jų būklės.
„Atvertėme švarų bendradarbiavimo lapą teikiant skubią pagalbą, pamatėme daug gerų dalykų, liečiančių informacines technologijas. Džiaugiamės kolegų pažanga, kuri mus motyvuoja“, – po apsilankymo RKL sakė M.Ellikas, atsakingas už visos Klaipėdos universiteto ligoninės skubios pagalbos koordinavimą.