Keičiasi „Klaipėda ID“ komanda

Keičiasi „Klaipėda ID“ komanda
AA

Prie uostamiesčio ekonominės plėtros agentūros „Klaipėda ID“ komandos prisijungė rinkodaros projektų vadovė ir duomenų analitikė, darbą pradeda ir jau gerai su agentūros virtuve susipažinusi l. e. p. direktorė, eisianti pareigas, kol bus rastas tinkamas kandidatas.

Neseniai naują miesto vizualinį identitetą pristačiusi „Klaipėda ID“ atsinaujina ir pati. Agentūros komandą palieka direktorė Eglė Songailienė ir rinkodaros vadovas Girmantas Neniškis, kurie ir toliau savo darbu žada prisidėti prie uostamiesčio plėtros.

Laikinai, kol bus surasta tinkama pamaina „Klaipėda ID“ direktorei, agentūros pareigas eis ilgametė jos darbuotoja, talentų projektų vadovė Kristina Postornak. Komandą sustiprino ir naujai prie kolektyvo prisijungusios rinkodaros projektų vadovė ir duomenų analitikė.

Songailienė, „Klaipėda ID“ pradėjusi darbą dar 2019 metais, agentūros vadove tapo 2020 metais, konkurse įveikusi penkis kandidatus

„Pradėdama savo kaip „Klaipėda ID“ vadovės darbą, išsikėliau labai aiškų tikslą – suformuoti stiprią ir profesionalią komandą, kuri veiktų nepaisant kurio nors vieno žmogaus pasitraukimo. Galiu didžiuotis, kad tokią komandą sukurti pavyko. Ji vieninga, itin stipri ir nusiteikusi toliau tęsti darbus“, – sakė E. Songailienė. 

Gegužės 20 d. buvo paskutinė jos kaip agentūros vadovės darbo diena. E. Songailienė ir toliau lieka dirbti Klaipėdoje, prisijungdama prie LCC Tarptautinio universiteto vadovų komandos. 

„Į „Klaipėdą ID“ atėjau po ilgų metų darbo aukštojo mokslo srityje. Dirbdama čia tik dar kartą įsitikinau, kokią svarbią rolę miesto ekonominei plėtrai, investuotojų pritraukimui ir jų augimui mieste turi švietimo sistema. Todėl priėmiau sprendimą prisijungti prie LCC Tarptautinio universiteto komandos ir vadovauti jo rinkodarai. Tikiu, kad taip būsiu naudinga Klaipėdos miestui ir visam regionui. Tai viena įdomesnių rinkodaros pozicijų, apimančių tarptautines rinkas ir skirtingus segmentus: būsimus studentus, absolventus, donorus, verslo atstovus daugiau nei 50-tyje pasaulio šalių. Esu pasiruošusi naujiems iššūkiams“, – tvirtino E. Songailienė.

Laikinai agentūros direktorės pareigas eis talentų projektų vadovė Kristina Postornak, kuri užtikrins „Klaipėda ID“ darbų tęstinumą. 

„Pokyčiai komandoje nėra spontaniški, jiems atsakingai ruošėmės kelis mėnesius, todėl esu tikra, kad ir toliau sėkmingai sieksime užsibrėžtų tikslų. Esu nuoširdžiai dėkinga Eglei ir Girmantui už jų indėlį ne tik į agentūros darbą, bet ir meilę bei atsidavimą mūsų miestui. Tuo metu atsinaujinusi „Klaipėda ID“ su stiprių specialistų komanda ir toliau atsakingai dirbs, didindama miesto žinomumą ir patrauklumą tiek talentams, tiek investuotojams“, – sakė K. Postornak. Jos kaip talentų projektų vadovės darbai, einant l. e. p. direktorės pareigas, nenutrūks. 

Dėl asmeninių priežasčių, artimiausiu metu komandą paliks ir rinkodaros vadovas Girmantas Neniškis. „Prisijungdamas prie „Klaipėda ID“ komandos turėjau du tikslus: pagerinti „Klaipėda ID“ matomumą ir statusą mieste bei sukurti miesto vizualinio identiteto sistemą. Manau, jog abu darbus pavyko įgyvendinti. „Klaipėda ID“ tapo žymiai geriau matoma, o dėl projektų vadovų kompetencijos organizacija sulaukė daugiau pripažinimo tiek Klaipėdoje, tiek už jos ribų“, – teigė G. Neniškis. 

Jis išskyrė ir vizualinio identiteto projektą, kuris buvo sudėtingas, mat teko derinti ne tik dizaino, bet ir įvairius teisės klausimus bei politinius niuansus. „Džiaugiuosi, jog pavyko sėkmingai naviguoti tikrame minų lauke ir projektą pabaigėme taip kokybiškai, kaip ir planavome. Dabar tiesiog noriu sumažinti savo darbų krūvį“, – pridūrė jis. 

Jis, kaip ir E. Songailienė, ir toliau prisidės prie miesto puoselėjimo ir vystymo – planuoja daugiau dėmesio skirti banglenčių sporto plėtrai, Melnragės teritorijų konversijai, taip pat nacionalinėms problemoms, tokioms kaip skendimų prevencija. 

„Lietuva penkis kartus viršija ES vidurkį pagal skendimų skaičių, tad su partneriais ir tarnybomis planuojame didelę viešinimo kampaniją bei tarpinstitucines pratybas“, – sakė G. Neniškis, pasiruošęs rinkodaros klausimais bet kada padėti miesto savivaldai ar kitoms organizacijoms ir taip prisidėti prie uostamiesčio augimo.