Pasaulio Eurovizijos gerbėjai vieningai pamilo „The Roop“ dainą

AA

Eurovizijos Youtube kanale, turinčiame apie 3 mln. sekėjų, „The Roop“ daina žaibiškai iškilo į aukštumas. Nors grupės „The Roop“ daina „On Fire“ į oficialų Eurovizijos kanalą peržiūroms įkelta tik šeštadienį, pasaulio muzikos gerbėjai vieningai ir greitai pamilo kūrinį ir peržiūrų skaičiumi jis jau pralenkė iki tol lyderiavusią Australijos atstovų dainą.

Šiandien „The Roop“ daina „On Fire“ jau peržiūrėta virš 663 tūkst. kartų, kai Australijos grupės „Montaigne“ daina „Don‘t Break Me“ įkelta prieš savaitę tenkinasi 396 tūkst. peržiūrų.

Eurovizijos gerbėjai iš viso pasaulio linki Lietuvai sėkmės, drąsiai linkėdami laimėti. Komentatoriai aktyviai dalinasi savomis patirtimis, kaip ši daina suteikia visiems pozityvo, žavi savo originalumu ir jie tiesiog, negali nustoti jos klausytis.

Viena darželio auklėtoja dalinosi leidusi savo keturmečiams auklėtiniams paklausyti šios dainos ir pasak jos, visi vaikai puolė atlikinėti šokio judesius. Kiti komentatoriai jau pradėjo domėtis kiek turime viešbučių ir garantavo mums vietą finalo trejetuke.

 

Šiemet „Eurovizijoje“ dalyvaus 41 šalis. 21 jau yra išrinkusi savo atstovus. „The Roop“ Roterdame pasirodys pirmajame pusfinalyje, pirmoje jo dalyje gegužės 12 dieną.

Reklama Ikona, uždaryti