Ketvirtadienį Klaipėdos Teatro aikštėje su trenksmu prasidėjo pagrindiniai XXIX Klaipėdos pilies džiazo programos renginiai.
Uostamiesčiui nebūdingas oras – saulė ir karštis – pasitiko visus susirinkusius ir nepaleido iki pat paskutiniųjų vakaro akordų. „Orą užsakėme tobulą! Kainavo tai kainavo. Tik pirma festivalio diena, o pilnutėlė Teatro aikštė jau linguoja ir šoka džiazo ritmu. Tai kas bus toliau?”, – juokaudama klausia Klaipėdos džiazo festivalio vadovė Inga Grubliauskienė.
Vakaro programą pradėjo septynių vyrukų ansamblis, Klaipėdos universiteto Džiazo muzikos katedros absolventai „Old City Band“. Klaipėdą Lietuvoje ir Europoje garsinantis ir daugiau nei du dešimtmečius drauge muzikuojantis kolektyvas davė puikų startą ir nuo pat pirmųjų festivalio akimirkų pajudėti kvietė visus susirinkusiuosius.
Prieš prasidedant antrajam, svečių iš Sakartvelo pasirodymui, scenoje visus pasveikinti atvyko aštuoni studentai iš Tbilisio technikos universiteto Lietuvių kalbos ir kultūros centro. Puikiai lietuvių kalbą įvaldę jaunieji kartvelai dėkojo Lietuvai, o ypatingai nesenai anapilin iškeliavusiam garsiam kalbininkui, profesoriui Vidui Kavaliauskui, kurio dėka Tbilisyje buvo sukurta „mažoji Lietuva“ ir kuris atliko milžinišką darbą siekiant, jog Lietuva pripažintų istorinį jų šalies pavadinimą.
Po jausmingo pasveikinimo scenoje pasirodęs Liza Kereselidze & Band kvartetas pakvietė pasiklausyti pietietišku temperamentu pažymėtų džiazo interpretacijų.
O pirmojo festivalio vakaro kulminacija tapo jungtinis Monikos Liu ir grupės „Los Secretos de Pablo“ pasirodymas. Pilnutėlė Teatro aikštė laukė savo numylėtinės – klaipėdietės Monikos Liu. „Jei grįžti į Klaipėdą, tai tik su dvylika vyrų“, – ištarė Monika ir scenoje užkūrė tikrą vakarėlį. Lotynišku stiliumi suskambėję garsieji „Sentimentai“ bei „Šampanas“ privertė publiką kone klykti iš pasitenkinimo.
Charizmatiškieji „Los Secretos de Pablo“ – tikras atradimas Klaipėdos publikai. Prieš keletą metų lietuviškų šaknų turinčio argentiniečio Federico suburta grupė ant kojų savo atliekamais lotyniškais ritmais sukėlė ir šokti privertė visą Teatro aikštę.