Grįžti į naujienas

Nuo gegužės 1 d. atnaujinamas Senosios perkėlos tvarkaraštis

#Eismas
Nuo gegužės 1 d. atnaujinamas Senosios perkėlos tvarkaraštis
Data
Autorius
Kategorija
Eismas
Žymos
KLAIPĖDA | SMILTYNĖS PERKĖLA | SMILTYNĖS PAPLŪDIMYS
Dalintis
Facebook | El.paštu

Nuo gegužės 1 d. atnaujinamas Senosios perkėlos tvarkaraštis. Pridėtas papildomas vėlesnis reisas, todėl Iš Klaipėdos į Smiltynę keltas kursuos ilgiau.

Paskutinis reisas iš Klaipėdos į Smiltynę, vietoj buvusios 19 val. naujame tvarkaraštyje pavėlintas iki 21 val.  Grįžti iš Smiltynės į uostamiestį irgi bus galima vėliau, paskutinis reisas iš buvusio 19:15 val. perkeltas į 21:15 val.

Senoji Smiltynės perkėla vasaros tvarkaraštis

Tvarkaraštį galite pasiekti čia.

 

Smiltynės perkėla ruošiasi artėjančiam sezonui

Artėjant vasarai AB „Smiltynės perkėla“ ima intensyviai ruoštis sezonui, tvarkosi aplinką, didina pajėgas, organizuoja papildomus reisus, ruošia keltus.

Organizacijoje nuolatos atliekama keltų techninė apžiūra, vykdomi einamieji darbai, o kas penkerius metus vykdomi dokiniai laivų remonto darbai.

Šiais metais, į dokinį remontą AB „Vakarų laivų gamykla“ Smiltynės perkėla pristatė keltą „Neringa“. Keltui matuos korpuso apkalos likutinį storį, atliks korpuso valymo bei atnaujinimo darbus, kurių metu dugnas bus valomas nuo augalų, moliuskų bei senų dažų sluoksnio. Baigus šiuos darbus dugną padengs dviem sluoksniais grunto ir antifulingu, tai padės apsaugoti vandenyje esantį paviršiaus sluoksnį nuo apaugimo ir gyvių. Šis procesas itin aktualus laivams kurie dirba vidaus vandenyse prie pakrančių. Siekiant apsaugoti povandeninės dalies kelto korpusą nuo korozijos, bus atstatomos ir tvarkomos anodinės apsaugos.

Darbų metu bus apžiūrima užbortinė armatūrą – jos remontas galimas tik doke, kadangi vamzdžiai ir vožtuvai yra žemiau vandens lygio. Jais teka užbortinis vanduo, kuris reikalingas variklių aušinimo sistemoms bei priešgaisrinei sistemai. Remontuojant keičiamos susidėvėjusios dalys. Iškėlus keltą iš vandens bus galima apžiūrėti ir tvarkyti azimutines vairo kolonėles, kurių pagalba yra valdomas keltas. Keltui „Neringa“ taip pat bus nuimti sraigtai bei atliekamas jų defektavimas, remontas ir balansavimas, visa tai reikalinga, kad nebūtų vibracijų laivui plaukiant. Dokinio remonto metu bus atliekami ir įvairus kiti darbai, kaip dažymo ar plovimo, o pilnas viso kelto paruošimas truks kelias savaites.