Klaipėdietis viešai kreipėsi į „Klaipėdos keleivinį transportą”: per du metus vis dar neįdiegta šiuolaikiška sistema

Klaipėdietis viešai kreipėsi į „Klaipėdos keleivinį transportą”: per du metus vis dar neįdiegta šiuolaikiška sistema
AA

Klaipėdietis Pavel Ponomariov viešai kreipėsi į VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” abejodamas jų kompetencija ir klausdamas, kodėl per 2 metus nebuvo suteikta galimybė patogiai bei šiuolaikiškai atsiskaityti už kelionės. Pavel taip pat klausia, kaip galima kalbėti apie sudėtingos BRT sistemos įrengimą, jeigu jus per dvejus metus nesugebėta išnaudoti esamų galimybių.

Toliau klaipėdietis rašo:

„Pastaruoju metu daug kalbama apie BRT sistemos diegimą Klaipėdoje, tikrai labai ambicingą ir analogų Lietuvoje neturintį projektą, nors ir sukeliantį klausimų, ypač dėl eismo organizavimo pasiūlymų.

Pagrindinis tikslas kurio siekiama, pasak VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” laikinojo vadovo – laiko taupymas, tai esą didina žmonių norinčių juo naudotis skaičių. Sunku nepritarti tokiam mąstymui, bet kartu galima prisiminti, jog prieš keletą metų buvo įdiegta nauja viešojo transporto bilieto sistema. Vienas iš jos tikslų buvo supaprastinti bilieto įsigijimą ir taip paskatinti naudotis viešuoju transportu.

Dabar įsivaizduokite žmogų, kuris renkasi tarp automobilio ir viešojo transporto, kad nuvyktų į miesto centrą. Pasirinkus kelionę su autobusu yra keli žingsniai kurios jis privalo padaryti:

1. Surasti tinkamą maršrutą ir tvarkaraščius (tai padaryti nesuku, mes turime Trafi bei Google maps);

2. Atsiusti programėlę;

3. Užsiregistruoti, patvirtinti savo el. paštą;

4. Pasirinkti norimą bilietą;

5. Įvesti savo korteles duomenis arba prisijungti prie savo banko paskyros (kortelės išsaugoti kitam kartui negalima kaip tai padaryta Trafi);

6. Palaukti kol mokėjimas bus įskaitytas;

7. Aktyvuoti bilietą ir ji nuskenuoti autobuse.

Galima drąsiai pasakyti – žmogus važiuos automobiliu.

Tikriausiai galvojote, jog nauja sistema visai nedraugiška keleiviui, bet ne. Visus paskutinius šešis punktus galima pakeisti vienu atsiskaitymu banko kortele autobuse. Tokia galimybė yra integruota į naujus bilieto skaitytuvus ir sėkmingai realizuota Taline bei kituose Europos miestuose, kur naudojama tokia pat įranga.

Liko tik vienas klausimas – kompetencijos klausimas. Kaip galima kalbėti apie sudėtingos BRT sistemos įrengimą jeigu jus per dvejus metus nesugebėjot išnaudoti esamų galimybių? Čia gi tik noro klausimas, reikia tik surasti įmonę, kurį priims mokėjimus, visa reikiama infrastruktūra jau yra.

Labai norėčiau ne tik gauti atsakymą iš Klaipėdos keleivinio transporto su konkrečiais paaiškinimais kodėl per 2 metus nebuvo suteikta galimybė patogiai bei šiuolaikiškai atsiskaityti už kelionės, bet ir sužinoti kada tai bus padaryta. Jeigu aišku bus".