Palikote daiktą autobuse/maršrutiniame taksi? Ką tokiu atveju daryti, kur kreiptis? Klaipėdos keleivinis transportas pasidalino savo patarimais.
Kaip teigiama pranešime, ankščiau buvo paprasta: dirbo tik vienas vežėjas, jis turėjo radinių skyrių, į kurį vairuotojai atnešdavo salone rastus daiktus. Dabar KKT sistemoje dirba 6 vežėjai, vieningos radinių administravimo sistemos nėra. Tačiau atgauti pamirštą/pamestą daiktą įmanoma.
„Gavę Jūsų žinią, mes operatyviai peradresuosime ją vežėjui. Žinia turi būti tiksli, kad be vargo būtų galima nustatyti transporto priemonę, kurioje pamestas daiktas. Pavyzdinė galėtų atrodyti taip: “liepos … dieną 13 valandą 6 numerio autobusu važiavau prie jūros ir pamiršau kuprinę. Žymėjau e.bilietą kortele Nr. xxxxxxxxxxxxxx.” Pagal žymėjimą nustatysime konkretų autobusą. Tokią pat žinia turėtų būti, jeigu bilietą pirkote bankine kortele ar aplikacija.
Jeigu naudojotės popieriniu bilietu, žinia turėtų būti detalesnė. Nurodytas žymėjimo laikas, maršruto numeris, stotelė, kryptis", - rašoma KKT pranešime.
Kontaktinis mūsų nemokamas telefonas pamiršus daiktą: 8 800 12344; el. paštas: sekretoriatas@klaipedatransport.lt, galima parašyti ir Facebook paskyroje žinute.
Netekus daikto, patariama kreiptis kuo greičiau, tokiu atveju didesnė tikimybė atgauti daiktą.
„Autobuse ar maršrutiniame taksi radus kitų keleivių paliktus daiktus, nebūkime abejingi ir perduokime juos vairuotojui, kad savo daiktų ieškantys šeimininkai lengviau juos rastų.
Pažįstate tikrą išsiblaškėlį ir žinote, kad šis įrašas jam bus naudingas? Pasidalinkite!", - praneša Klaipėdos keleivinis transportas.