„CityBee“ KET pažeidėjams taikys naujovę: automatiškai stebės greitį, o spaudžiantys per stipriai sulauks įspėjimų

„CityBee“ KET pažeidėjams taikys naujovę: automatiškai stebės greitį, o spaudžiantys per stipriai sulauks įspėjimų
AA

Nuo šiol smarkiai greitį viršijantys „CityBee“ automobilių vairuotojai sulauks automatinių skambučių, įspėjančių apie galimas skaudžias nesaugaus vairavimo pasekmes ir raginančių kelyje elgtis atsakingai. Bendrovės teigimu, tokių priemonių efektyvumas yra didelis – įspėjus greitį tuoj pat sumažina daugiau nei pusė nedrausmingų vairuotojų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Pasak „CityBee“ vadovo Kristijono Kaikario, nors didžioji dalis bendrovės klientų yra sąmoningi ir atsakingi vairuotojai, kai kurie kelių eismo taisyklių nepaiso. Pirmiausia į juos ir orientuota naujoji greičio stebėjimo sistema.

„Statistika rodo, kad Lietuvoje greičio viršijimas vis dar yra didelė problema, todėl ją spręsti turime visi drauge, pradėdami nuo savęs. „CityBee“ prie saugumo keliuose didinimo šį kartą prisideda pasitelkusi technologijas, leidžiančias vykdyti aktyvią eismo įvykių prevenciją“, – tvirtino K. Kaikaris.

Įdiegus atnaujinimus, smarkiai greitį viršijančių „CityBee“ vairuotojų informavimas tapo automatizuotas. Jie sulaukia telefoninio skambučio su įrašytu garsiniu perspėjimu, o nepavykus prisiskambinti išsiunčiama trumpoji žinutė. Tokia priemonė veikia puikiai – dauguma vairuotojų supranta ir priima gautą įspėjimą geranoriškai, o daugiau nei pusė įspėtųjų tuoj pat atleidžia greičio pedalą.

K. Kaikario teigimu, tais atvejais, kai vairuotojai piktybiškai ir pakartotinai nereaguoja į perspėjimus sumažinti greitį, „CityBee“ elgsis principingai – tokius klientus dėl jų pačių ir aplinkinių saugumo blokuos – jie neteks galimybės naudotis bendrovės paslaugomis.

Naujoji „CityBee“ sistema gali fiksuoti ne tik realų kliento vairuojamo automobilio greitį, bet ir leistiną nustatytą greitį konkrečiose kelio atkarpose. Todėl įvertinti vairuotojo pasirinkto greičio tinkamumą tapo kur kas lengviau. Ar tai būtų didmiesčio senamiestis, ar tokia susisiekimo arterija kaip Geležinio Vilko g. Vilniuje, ar tarpmiestinis kelias – „CityBee“ sistema realiu laiku reaguoja į kliento smarkiai viršijamą leistiną greitį.

Įdiegta prevencinio įspėjimo apie viršijamą greitį funkcija dar kalibruojama optimaliam veikimui, tad, bendrovės teigimu, tikėtini pavieniai veikimo netikslumai, kurių identifikavimas padės užtikrinti ilgalaikį tikslą – efektyviai skatinti žmones vairuoti saugiau ir atsakingiau.

Įspėjimai apie viršijamą greitį yra ne vieninteliai, kuriuos gauna „CityBee“ klientai. Jie automatinių skambučių su įrašytomis garsinėmis žinutėms ar trumpųjų žinučių taip pat sulauks, jei po kelionės užmirš užgesinti automobilio variklį arba netyčia pasiims transporto priemonės raktelius.

Vienas iš „CityBee“ ilgalaikių prioritetų – dėmesys vairuotojų atsakingumui didinti, eismo kultūrai gerinti ir saugumas keliuose. Todėl bendrovė savo klientus realiu laiku taip pat informuoja ir apie vairavimą sunkinančias oro sąlygas bei kelių būklę regioniniuose keliuose. Programėlėje apie tai pateikiamose žinutėse būna ne tik faktinė informacija, bet ir saugaus vairavimo patarimai. Be to, „CityBee“ turi nulinę toleranciją vairavimui išgėrus ir neblaiviems vairuotojams skiria 2 tūkst. eurų baudą bei atima teisę naudotis bendrovės paslaugomis.

„CityBee“ vadovas K. Kaikaris pabrėžia, kad bendrovė ir toliau investuos į saugumo keliuose didinimą, eismo kultūros gerinimą ir naujų prevencinių sprendimų kūrimą.

 

delfi