Grįžti

#Laisvalaikis

Prie visame pasaulyje vykusio hakatono „Global Game Jam“ prisijungė ir Klaipėda

Prie visame pasaulyje vykusio hakatono „Global Game Jam“ prisijungė ir Klaipėda
Data
2020-02-04
Autorius
Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas

Prie savaitgalį visame pasaulyje vykusio vieno įdomiausių žaidimų industrijos renginių - hakatono „Global Game Jam“  - jau tradiciškai prisijungė didieji Lietuvos miestai. Klaipėdos mokslo ir technologijų parke susitiko apie trys dešimtys dalyvių, nuo penktadienio iki sekmadienio vakaro kūrusių kompiuterinių žaidimų prototipus.

„Game Jam“ formatas yra neįpareigojantis ir atviras visiems norintiems išbandyti savo jėgas. Kaip ir anksčiau, šiųmetis „LT Game Jam Klaipėda“ subūrė daugiausiai žaidimų entuziastus ir mėgėjus, kurių gretas papildė ir keli šios sferos profesionalai. Anot organizatorių, atstovavusių Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijai, renginys sulaukė ir smalsautojų, norėjusių tiesiog iš arčiau išvysti žaidimų kūrimo procesą ir palaikyti savo pažįstamus dalyvius.

Šiemet stipriausio įvertinimo už įdomią idėją ir visapusišką jos išpildymą sulaukė mišri klaipėdiečių studentų ir moksleivių komanda su savo žaidimu „Shakesrepair“, savo žaidime kvietusi leistis į nuotykius ir atradimus paslaptingame name. Dalis komandos atstovų dalyvavo „LT Game Jam Klaipėda“ renginyje pernai – tuomet gimusios idėjos tapo atspirties tašku šiųmečiam prototipui.

„Sugrįžti į šį renginį traukia, nes tai puiki platforma eksperimentuoti, vystyti kūrybinę viziją ir išmokti kažko naujo programavimo sferoje. Atmosfera tam išties palanki – nors pirmąją renginio dieną visi atrodo įnikę į savo projektus, vėliau žmonės įsidrąsina ir mielai bendrauja, klausia ir patys pasidalija patirtimi ar patarimais. Juntama, kad tai yra labiau kolobaracijos nei konkuravimas tarpusavyje“, – kalbėjo „Shakesrepair“  kūrėjų atstovai Lukas Jankauskas ir Arvydas Barasa.

„Ąžuolyno“ gimnazijos dvyliktokų komanda – Rimantė, Pijus, Agota, Arnas ir Lukas – išsiskyrė gebėjimu originaliai interpretuoti padiktuotą temą  ir susieti ją su globaliomis aktualijomis visame pasaulyje sparčiai plintant Corona virusui. Jaunuoliai savo žaidimu kvietė ieškoti būdų, kaip identifikuoti infekuotuosius ir apsaugoti visuomenę. 

 „Idėjų buvo daug, tačiau bandėme mąstyti nešabloniškai. Visi siejame savo ateitį su IT sfera, tad išties buvo įdomu per trumpą laiką susiburti ir pamėginti sukurti kažką veikiančio. Savaitgalis išties pateisino lūkesčius“, - kalbėjo “Ąžuolyno” gimnazistai.

„Ąžuolyno“ gimnazijos dvyliktokų komanda – Rimantė, Pijus, Agota, Arnas ir Lukas – išsiskyrė gebėjimu originaliai interpretuoti padiktuotą temą  ir susieti ją su globaliomis aktualijomis visame pasaulyje sparčiai plintant Corona virusui. Jaunuoliai savo žaidimu kvietė ieškoti būdų, kaip identifikuoti infekuotuosius ir apsaugoti visuomenę.  
 

 „Idėjų buvo daug, tačiau bandėme mąstyti nešabloniškai. Visi siejame savo ateitį su IT sfera, tad išties buvo įdomu per trumpą laiką susiburti ir pamėginti sukurti kažką veikiančio. Savaitgalis išties pateisino lūkesčius“, - kalbėjo “Ąžuolyno” gimnazistai.