INTERNETU | Arfa ir fleita: kerintis skambesys

INTERNETU | Arfa ir fleita: kerintis skambesys
Klaipėdos kamerinis orkestras
Meno vadovas Mindaugas Bačkus
Solistė Anaïs Gaudemard (arfa, Prancūzija)
Dirigentas ir solistas Kaspar Zehnder (fleita, Šveicarija)
Programa: Josep Haydn, Wolfgang Amadeus Mozart, Claude Debussy

Koncertas nemokamas

Kerintis arfos ir fleitos skambesys išsilies šioje Klaipėdos kamerinio orkestro programoje, kurioje klaipėdiečių kolektyvo scenos partneriais bus žavinga prancūzų arfininkė Anaïs Gaudemard ir pripažintas šveicarų fleitininkas bei dirigentas Kasparas Zehnderis. Šis talentingas ir įvairiapusis muzikas nuolat pasirodo svarbiausiose Europos koncertų salėse ir festivaliuose. Jis yra Biel Solothurn simfoninio orkestro meno vadovas (Šveicarija), Hradci Králové filharmonijos orkestro vyr. dirigentas (Čekija), daug metų vadovavo prestižiniam Murten Classics festivaliui, kuriame du kartus koncertavo Klaipėdos kamerinis orkestras. KKS scenoje K. Zehnderis jau ne kartą dirigavo orkestrams, grojo fleita kaip solistas, atliko kamerinę muziką.
 
Arfininkė A. Gaudemard Klaipėdoje koncertuos pirmąkart. Ji laikoma viena ryškiausių dabarties arfos atlikėjų. Pasaulinį pripažinimą pelniusi solistė, laimėjusi keletą svarių konkursų ir prizų, nuolat kviečiama pasirodyti garsiausiose koncertų salėse, tarp jų – Vienos Konzerthaus, Hamburgo Elbės filharmonijoje, Kelno filharmonijoje, Londono Barbican Center, Paryžiaus filharmonijoje,  Stokholmo Konserthuset, Amsterdamo Concertgebouw ir kitose.
 
Nuostabieji koncerto solistai su Klaipėdos kameriniu orkestru atliks Wolfgango Amadeuso Mozarto Dvigubą koncertą fleitai, arfai ir orkestrui. Išgirsime ir auksinį arfos repertuaro kūrinį – Claude Debussy Danse sacrée et danse profane / „Religinį ir pasaulietinį šokį“.
 
Orkestras turės galimybę pademonstruoti savo profesinį meistriškumą interpretuodamas Josepho Haydno Simfoniją Nr. 97 Johanno Peterio Solomono orkestruotės versijoje, skirtoje fleitai, styginių kvartetui ir fortepijonui ad libitum. Šią versiją programai pasiūlė K. Zehnderis. Pasak jo, „daugybė po Europą pasklidusių išleistų šios versijos gaidų liudija nepaprastą jos populiarumą XIX amžiuje. Remdamasis J. H. Somolono rankraščiu, Christopheris Hogwoodas parengė naują kritinį Simfonijos Nr. 97 aranžuotės šešiems instrumentams leidimą, papildydamas kamerinės muzikos repertuarą dar vienu šios versijos leidiniu šalia trijų kitų, išleistų anksčiau“.
 
Koncerto įrašo kviečiame virtualiai klausytis jums patogiausiu būdu šiais Klaipėdos koncertų salės interneto kanalais: